-->

onsdag 2. mars 2011

ENDELIG tøfler til meg selv!

Jeg har siden jeg lærte å hekle for et par år siden, produsert tøfler til alle andre enn meg selv!
Men nå har jeg heklet og tovet mine helt egne tøfler.

Mønsteret kjøpte jeg på ETSY

På ett eller annet vis klarte jeg å hekle 3 runder for mye på tå-delen og oppdaget selvfølgelig ikke dette før jeg var ferdig med helpartiet også... etter to runder i  maskinen på 60grader ble dem sånn ca like store etter litt strekking. Men nå er ankelpartiet litt lite og jeg kan bare glemme knapper. Vel, Vel- dem varmer iallefall godt! Garnet er forresten Patons Classic Wool og er importert fra USA.



4 kommentarer:

  1. Så fine de var;) Flinkis;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Flinkingen..
    Vil og lære meg å hekle, tror jeg får prøve å gå et kurs hos mamma etterhvert..
    Men så utålmodig som vi begge er går vel det litt skitt hehe.. men men prøve kan man jo...

    Masse klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefine tøfler- såg veldig gode ut

    SvarSlett