-->

tirsdag 5. juli 2011

En seig lilla vest...

Ja- for denne vesten var S E I G! Startet på den en gang i høst når minien var mini. (og bloggen ny- er bilde fra den spede start i headeren) "...12-18 mnd., da har han noe å vokse i..:" Nåja- gutten nærmer seg året (29.juli) og vesten sitter som et skudd.

Som relativt nybegynner i strikkeverden så må jeg si mag ganske så fornøyd- for denne har jeg strikket ferdig- og det uten hjelp fra mamma (som har ferdigstillt iallefall 3 av  mine prosjekter)

Garn: 3-tråds merinoull fra nøstebarn. 100gram akkurat- gikk på hengende håret!
Pinner: 2,5 og 3 (eller var det 3 og 3,5...?)
Str: 12-18mnd
Mønster:DROPS design/Garnstudio


Nå er det på tide med nytt "stor" prosjekt. Og nå som poden skal begynne i barnehagen til høsten- hva passer vel bedre enn et barnehagesett? Nærmere bestemt Melkers Barnehagesett fra Pickles men i daletta fra Dalegarn- siden jeg fikk et innfall og ikke gidder vente på garnet.. Nå satser jeg på 3-4 år, sånn just in case. Da er det iallefall ikke for lite når jeg blir ferdig.

bilde lånt fra www.pickles.no



3 kommentarer:

  1. Vesten ble kjempefin! Gleder meg til å se settet ferdig, det var jo nyyydeligT :)

    SvarSlett
  2. Herlig:D Jeg har en guttegenser som er skikkelig seig. tror det er 4 eller 5 år siden jeg startet på den, å den er enda ikke ferdig;)
    Den ble nå virkelig nydelig i når vesten din ble ferdig i allefall;)
    Ønsker deg lykke til med neste prosjekt. gleder meg til å se.
    klem fra siri

    SvarSlett
  3. Kjempefin vest! Skjønner den var seig, men litt verdt det er det:)
    Så mye fint du har laget!

    SvarSlett